Історія Автодрому з перших вуст
Олег Анатолійович, розкажіть як виникла ідея створення Автодрому?
Перший Автодром – це було бажання створити перший свій власний бізнес, оскільки по життю я підприємець, пов'язаний з автомобілями - моя освіта за спеціальністю «автомобільне господарство», потім займався автомобілями з-за кордону та і завжди робота була пов’язана з автомобілями.
Тому бізнес, пов'язаний з автомобілями був логічним, тим паче, що це мені приносило задоволення і в цьому я доволі непогано розбирався.
Чому саме «Автодром»?
Було багато ідей – ми хотіли щось пов’язане з автомобілями, співзвучне із моїм прізвищем, щось пов’язане з автоспортом, так і народилася назва АвтодРом. Першим автомобілем на нашому логотипі був Volkswagen Beetle, наш жучок, як символ нашої дружності, відкритості та клієнтоорієнтованості.
Як відкривався перший Автодром?
При відкритті першого Автодрому в Калинівці було велике бажання і мало досвіду в побудові бізнесу та розумінні процесів автосервісу.
На момент відкриття у мене був досвід роботи менеджером в автосалоні, але досвіду побудови власного бізнесу було мало. Природне відчуття клієнта, стратегія клієнторієнтовантованості, постійний розвиток і навчання допомогли «вижити й закріпитися» на ринку.
Період з відкриття Автодрому 2003 р. і до 2011 р. я працював на посадах директора, ген.директора провідних автомобільних компаній України. Це був час здобуття досвіду та знань, практичної роботи, спілкування з «акулами» українського автобізнесу, вивчення досвіду роботи світових автомобільних брендів, роботою в час кризи ...
У 2011 році я прийняв для себе рішення, що буду розвивати свій власний бізнес.Якщо порівняти мої знання, які були у 2003 р. при побудові першого власного бізнесу то 2011 р. в мене вже був серйозний багаж знань в автосервісі, я набирав людей і формував великі колективи, мав значний досвід роботи в складних конкурентних умовах.
Тому у 2011 р. в мене була чітко структурована стратегія як потрібно розвивати бізнес. На момент запуску все було зроблено більш інтуїтивно, не було ні стратегії , ні тактики нічого.
Це був переломний момент в моєму житті й початок розвитку Автодрому.
Дуже багато знайомих скептично ставилися до мого рішення роботи у власному бізнесі в Калинівці, порівнюючи мій досвід і можливості при роботі в великих корпораціях. В очах багатьох — це був великий крок назад, втрата статусу і т.д.. Але для мене це нічого не означало і я дуже спокійно до цього ставився. Я просто вирішив, що хочу займатись власною справою, розумів, що одразу «зірки не впадуть», що будуть певні складнощі, тому закачав рукава і почав «впахувати».
Маючи значний досвід роботи у побудові компаній, я провів серйозну аналітику усіх процесів, зрозумів що є, чого немає, виробив чітку стратегію і почав по ній працювати: змінив частину колективу, запустив правильні бізнес-процеси, впровадив нове програмне забезпечення, розробив нову мотивацію для персоналу – бізнес почав працювати як бізнес. Протягом року наші показники виросли в рази.
Як розпочалась співпраця з Bosch?
Ми вирішили закупити нове діагностичне обладнання, і до нас приїхав представник Bosch Харченко Женя. Він подивився як налагоджені процеси, які в нас показники, загальний стан сервісу і запропонував нам партнерство з Bosch. Звичайно, ми не довго вагались, оскільки розуміли важливість підтримки незалежного і сильного партнера, іміджу, сильного бренду.
У 2013 році ми підписали договір про співпрацю і стали Бош Сервісом.
Як розвивався і масштабувався бізнес далі?
Розуміючи концепцію ринку, враховуючи власний досвід і напрацювання ми вирішили не обмежуватися одним автосервісом, а будувати власну мережу. Пілотним автосервісом з нуля для нас стала Вінниця, яку ми запустили у 2016 році.
Акцент був зроблений на ефективність автосервісу з погляду технологічності, побудови робочих процесів, функціональності та зручності як для працівників, так і для клієнтів. У нас зʼявився HR, CR, маркетолог і стратегічне планування.
Організаційно ми запровадили дві зміни, розробили власний мобільний додаток, запровадили багаторівневе навчання для персоналу, розробили власне програмне забезпечення, запровадили аналітику на основі дашбордів, розпочали довгострокову співпрацю з ВНТУ.
У 2019 році був запущений наш третій сервіс в Тернополі.
Це один з найергономічніших сервісів і найгарніший в плані інтерʼєру, зберігаючи всі технологічні особливості.
Також на базі цього підприємства ми зробили окремий автосервіс AutoDrome по ремонту й обслуговуванню електромобілів і ремонту АКПП.
Був доопрацьований власний софт і аналітика, оптимізовані алгоритми навчань персоналу, ми розпочали довгострокову співпрацю із Галицьким Коледжем. Повністю сформувалася стратегічна група управління підприємствами.
У 2022 ми відкрили Автодром в Луцьку. На цьому автосервісі був реалізований досвід 20 років роботи попередніх сервісів та всі сучасні тренди побудови автосервісу від темних кольорів фасаду до надсучасного сертифікованого обладнання, CRM, дашбордів, ШІ і т.д. Версію Автодром 4.0 оцінили місцеві жителі й за рік автосервіс зайняв провідні позиції на ринку послуг міста.
Чому Автопростір?
Концепція Автодром - це класичний Бош сервіс до 10 робочих постів. Враховуючи розвиток ринку і потреби автовласників ми розуміємо необхідність в автохабах, де все для обслуговування авто сконцентровано в одному місці.
Так народилася концепція Автопростору у Вінниці.
По проєкту - це Бош сервіс на 10 постів (розпочав роботу в листопаді 2024), мийка з детейлінгом, центр тюнінгу, шиномонтаж, зарядка електромобілів, продаж авто, кафе та великий паркінг.
А далі буде далі!