Калібрування пневмопідвіски
Сучасні автомобілі стають комфортнішими, і чималу роль в цьому відіграє пневмопідвіска.
Стандартно існує три встановлених положення — комфорт, спорт і бездоріжжя. Звичайно, в деяких моделях і вони поділяються на кілька сегментів для більш точного налаштування. Разом з висотою кліренсу змінюється і жорсткість амортизаторів. Природно, в спортивному режимі передбачається максимальна віддача керма і різка реакція. Комфорт - для більш спокійної їзди.
Калібрування пневмопідвіски автомобіля або, як її ще називають, адаптація — це виставлення правильних значень для датчиків, які здійснюють контроль над роботою системи.
Як же проводиться калібрування:
авто встановлюють на рівну площадку і підключають професійне обладнання, в нашому випадку це дилерські або діагностики Bosch, в залежності від марки авто. Далі по кожному колесу виводяться вихідні параметри, по яких і вирівнюються значення кожного колеса у всіх режимах пневмопідвіски.
Коли потрібно проводити калібрування:
- не виводяться параметри по розвал-сходженню
- якщо є перекіс висоти кузова авто на рівній поверхні
- після ремонтних робіт, пов'язаних із пневмопідвіскою
- після заміни або ремонту блоків керування
- після значних навантажень, або активного керування по пересіченій місцевості, наприклад, на полюванні.
Процес калібрування неможливий без комп'ютерного обладнання та участі досвідчених професіоналів, які розуміють алгоритми роботи, тому ми радимо вам звертатись до спеціалістів Бош Сервіс Автодром.