Зварювальні роботи (заміна гофри глушника в зборі)
Коли потрібно насторожитись:
- ви чуєте сторонні шуми під капотом під час роботи двигуна;
- відчувається запах вихлопних газів в салоні автомобіля;
- відчуваєте втрату потужності автомобіля.
В цілому вихлопна система є одним з найважливіших механічних компонентів автомобіля. Якщо задній або передній глушник несправні, це призведе до зростання витрати палива, а надалі і до пошкодження двигуна. Оскільки дана система здатна вібрувати та постійно піддається зовнішньому впливу, з плином часу в ній можливе утворення корозії, отворів і тріщин від вібрації.
Гофра глушника — це гофрована трубка, виготовлена з металу, що захищається зовні опліткою Для виробництва гофри застосовується стійка до корозії й міцна нержавіюча сталь.
Гофра необхідна для:
- часткового компенсування коливань, що передаються від двигуна на вихлопну систему;
- зменшення коливань під час руху автомобіля;
- поліпшення рухливості вихлопної системи, що дозволяє полегшити монтаж компонентів глушника;
- збільшення терміну служби всіх компонентів вихлопної системи та в першу чергу елементів кріплення.
Процес заміни розпочинається з визначення стану вихлопної системи в комплексі та гофри глушника в тому числі. Якщо заміна необхідна спочатку фахівці спилюють стару деталь, далі приварюють нову та обробляють шви.
Для забезпечення герметичності й міцності необхідно дотримання певного температурного режиму, що можливо тільки на професійному автосервісі.
Рекомендуємо уважно ставитись до вихлопної системи вашого автомобіля та проводити даний вид ремонту тільки в перевіреному автосервісі.