Роботи по ходовій системі
Ходова — це важлива частина авто, яку потрібно періодично оглядати для виявлення поломок і несправностей через те, що вона з часом зношується. Від роботи ходової залежать стійкість повороткість і управління автомобілем. Тому ходова повинна бути справною.
Для вашої безпеки слід робити огляд ходової авто через кожні 10 000 км пробігу. Це дозволить вам почувати себе безпечно і комфортно за кермом.
Основні елементи ходової, які через знос потребують періодичної заміни:
- шарова опора – відповідають за стійкість автомобіля на нерівній поверхні (їзда по ямах, бездоріжжю).
- рульові наконечники – забезпечують керованість автомобіля. Від їх стану напряму залежить безпечна експлуатація автомобіля.
- амортизатори – їх головне завдання утримувати постійний контакт колеса із дорожнім покриттям для уникнення втрати контролю над автомобілем.
- сайлентблоки – служать для з’єднання деталей підвіски та за рахунок пружної вставки гасить коливання, що передаються від одного вузла підвіски до іншого.
- ШРУС — абревіатура з російської, яка перекладаэться як «шарнір рівних кутових швидкостей». Іноді називають «граната». Саме ці деталі на абсолютній більшості передньопривідних і на деяких повнопривідних автомобілях з незалежною підвіскою займаються передачею крутного моменту від двигуна на ведучі колеса. ШРУСи дозволяють не просто приводити колеса автомобіля в рух, а й одночасно керувати ними при вельми компактних розмірах.
Як працюють на Бош Сервіс Автодром із ходовою:
- діагностика;
- визначення проблем із ходовою;
- підбір необхідних запчастин;
- ремонт кваліфікованими спеціалістами;
- вихідний контроль якості виконаних робіт.
Зокрема, перелік робіт по ходовій, що виконують на Бош Сервіс Автодром:
- заміна шарової опори;
- заміна рульового наконечника;
- заміна рульової тяги;
- заміна сайлентблоків;
- заміна амортизатора;
- заміна амортизаційної стійки;
- заміна підвіски;
- заміна зовнішнього пильовика ШРУСа;
- заміна внутрішнього пильовика ШРУСа;
- заміна ШРУСа зовнішнього;
- заміна ШРУСа внутрішнього;
- заміна піввісі;
- заміна підшипника ступиці;
- заміна підшипника півосі;
- заміна сайлентблока задньої балки;
- заміна пружини;
- заміна сайлентблока підрамника;
- заміна втулки стабілізатора;
- заміна стійки стабілізатора.
Спеціалісти Бош Сервіс Автодром мають багаторічний досвід у діагностиці та ремонті елементів ходової системи, а новітнє обладнання дозволить виконати ремонт якісно та у встановлені терміни.