Заміна гальмівного барабану
Обслуговуванню барабанних гальмівних систем часто приділяється недостатньо уваги. Попри те, що даний тип гальмівних систем не завжди вважають актуальним, він застосовується на задній осі більше ніж у 40% сучасних автомобілів.
Обслуговування гальмівної системи має проводитися кваліфікованими фахівцями. При перевірці барабанної системи слід звертати увагу на всі деталі. Швидко виявити несправності допоможе перевірка на гальмівному стенді. Якщо спостерігаються відхилення значень гальмівного зусилля від норми – це свідчить про наявність дефектів у системі.
Гальмівний барабан підлягає заміні, якщо залишкова товщина його робочої частини досягла мінімально допустимого рівня, визначеного виробником автомобіля. Або якщо барабан отримав механічні пошкодження. Важливою рекомендацією, що впливає на безпеку, є одночасна заміна всіх колодок або барабанів, розташованих на одній осі.
Залежно від системи та стилю водіння, барабанні колодки зазвичай замінюються не рідше, ніж раз на 5 років. При їх заміні рекомендується використовувати готові набори запчастин для барабанної гальмівної системи.
Особливістю барабанних систем є необхідність періодичного контролю, сервісних процедур та регулювання зазору між колодками та барабаном. Пружини, що використовуються у конструкції барабанних гальм, також потребують періодичної заміни. З часом їх пружні властивості знижуються і, попри зовнішню придатність до подальшої експлуатації, їх потрібно замінювати новими. Особливо якщо на поверхнях пружин порушено захисне покриття та з'явилася іржа. Це може призвести до руйнування пружин і механізмів всередині гальмівного барабана, що, своєю чергою, створює загрозу заклинювання колеса.
Несвоєчасна заміна елементів механізму може привести до виходу гальмівної системи з ладу.
Барабанні гальмівні колодки та циліндри мають приблизно однаковий термін придатності. Тому ми рекомендуємо їх замінювати одночасно.